Trainingday

Om 40 minuter bär det av till träning, jag är väl si sådär taggad just nu, men det blir väl mer och mer allt eftersom hoppas jag. Om twins är taggade kommer de tagga upp mig också, så vi håller en tumme för att de är det. Weha! :D
Idag var det frukost med Fia, vilket var väldigt mysigt. Vi möttes upp i jakan runt tio, och åkte sen och satte oss på ett trevligt kafé och tog en fin macka och cappuchino (citronte för fia). Jag vet inte hur länge vi satt där och snackade strunt, 1½-2 timmar kanske? Härligt att få lite catching up-time iallafall.
Nu orkar jag inte sitta kvar här mer, har lite viktigare saker för mig. Ärenden, so to speak. Stora, ärofyllda uppdrag, typ. Eller så var det att jag skulle stoppa in makaronerna i skåpet igen, kommer inte riktigt ihåg. Luddig gräns liksom.. Nåja, TTYL!
följ oss på www.hskinnebandydam.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0