även denna torsdag gick över till en fredag

Aaaaaaah, känner ni romantiken i luften? Solen skiner, himlen är klarblå utanför mitt fönster, och allt är så otroligt ljuvligt (trots att jag har lite ont på högra sidan av halsen(!)). Det är äntligen fredag. Friday! Fridag.
 
Vad händer idag då? Jo ni, jag ska komma i helgstämning riktigt ordentligt idag tänkte jag. Ligger just nu under en filt med en kopp te och tittar matlagningsprogram. Mums.. Tänkte snart ta mig ut på en promis i det härliga vädret, sedan är d et hem och göra sig lite fräsch till Carolajjjn  kommer hem, sen åker vi iväg och shoppar lite. Mysigt värre! Siktar även på att ta en sväng till Ikea, fick en stark impuls igår, och idag hoppas jag på att genomföra min lilla plan. Hoppas!! 
   Efter detta blir det väl en schysst middag. Carro kommer vara med och laga den, så med hänsyn till henne och köket så kommer det inte bli något avancerat. Vi kan hennes kunskaper, och vi vet hennes begränsningar in tha kitchen. Let's not push the limit... Köket ska stå där det står även imorgon.
 
Skämt å sido (eller var jag seriös..?), får se vad som händer ikväll. Hoppas på en skön utgång med fiffsarna, får se om hälsan håller bara, annar blir det hemmamys och sova tidigt. Jag röstar på alternativ nummer 1 dock, untzuntzuntz...
 
Party like a rockstar.... to be continued.
 
 
 
People Told Me Slow My Road I’m Screaming Out Fuck Thaat
Imma Do Just What I Want Lookin’ Ahead No Turnin’ Back
If I Fall If I Die Know I Lived It To The Fullest
If I Fall If I Die Know I Lived And Missed Some Bullets
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0