Dag 3 i Swe

Nu sitter jag här, för att skriva ett snabbt inlägg med Er i tanken. Snällt va? Har precis kommit hem från innebandyträning, och det var så satans kul idag, mycket roligare än på länge! Det var skönt att få känna att det är hur kul som helst med innebandy igen, mer sånna här träningar tack!!

Liksom överskriften säger så är det tredje dagen hemma i Sverige efter min två-veckors semester i Grekland, och jag kan ju säga att jag inte riktigt vant mig vid kylan än. Det är förrädiskt väder rent ut sagt; solen skiner men går man ut blir man inom tre sekunder kall som en istapp. Kul att vara ute.. 
 
 
Det här är jag när jag går ut.
 

Nu ska jag äta kesella och slänga mig i soffan. Mmmmmmm.. Får se om vi hörs imorgon, ska hjälpa Fia att handla till sin 20års-fest  (som för övrigt kommer bli kanonkul!), sen är det träning, men vem vet, jag kanske chockar! 
 
 
We don't sleep when the sun goes down
We don't waste no precious time
All my friends in the loop
Making up for teenage crime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0