fu...

Det krävs inte mycket för att förstöra en hel dag tydligen.. Eller ah, dag och dag, dagen i sig var väl soft, men kvällen blev en disaster. Vad hände undrar ni då? Jo, träning hände. Efter en sån givande träning igår med toppenövningar och tränare som ville lyssna på oss spelare, så ramlar man in i Kallhäll sporthall till en träning där allt är på bebisnivå och gubbarna inte tar åt sig av vad någon säger över huvud taget. Och inte nog med det; vissa flickor i laget (tränarnas högra händer) sitter som på piedestaler eller små prinessor och gör absolut inte mer eller mindre än vad de känner för. Fan, att de inte skäms alltså.. Hade man varit "den som är den" så hade de ju fått veta vad jag tänker.. åh, när den dagen äntligen kommer... då blir det champagnefrukost på Allmogen och ni alla är bjudna!
 
Vad gör jag uppe nu egentligen? Kunde inte sova, och datorn stod ivägen för mig och sängen. Ska väl gå och se om jag kan få mig en blund eller så, tänkte ju att morgondagen ska bli bra, när det äntligen är fredag och allt.. Imorgon blir det för övrigt mys med Fia, vi får se vad vi hittar på, det jag vet just nu är att allt som händer imorgon kommer att starta med en lasagne på Feffes fritidsgård.
 
Godnatt alla vuxna.......och Lori!
 
 
 
 
 
Piedestalen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0