Just catching up a little..

Nu har det gått några dagar sedan sist, så kan ju börja med att fylla i det som behövs fyllas i. I fredags smällde det som sagt, Fias party gick av stapeln (äntligen). Jag flyttade in hos henne redan på torsdagen för att hjälpa henne med allt som behövde göras - städning, pyntning, fixa lek m.m. Kl. 13 hade hon tid hos frissan också, så åkte med henne in till stan och satt med som moraliskt stöd och fikade medan hon klippte och stylade inför kvällen. Fint blev det! När vi kom hem från stan så var det bara 4 timmar kvar tills gästerna skulle komma, så då var det bara att slänga i sig lite middag och börja fixa det sista och viktigaste - dvs oss själva! Allt som allt blev kvällen en rolig kväll, tack Fia och jag hoppas att du blev nöjd med kvällen! <3 Lördagen finns det inte mycket att skriva om, jag agerade sjuksyster (läs: låg i soffan och väntade tills hon skulle må bättre) så mycket jag kunde till Linnea, som åkte på en rejäl baksmälla efter fredagens event. Tyckte så synd om henne.. På söndagen var det dags för match för första gången på 1 månad. Vi mötte Åkersberga borta, och som vi fick slita. Men vi lyckades faktiskt ta hem matchen med 8-6 eller något sånt, vilket var roligt. Lite för mycket mål i baken kanske, men får vi träna vårt försvarsspel så kanske det också kan bli bättre med tiden.. Hur som helst var det riktigt kul att få vara med när laget vinner, och jag fick dessutom bidra med en assist. Skoj! Ikväll är det sagt att det ska bli målvaktsträning - äntligen!! Hoppas att det blir lika givande som jag tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0