Om 27 timmar smäller det...

Jag tror jag börjar få feber - partyfeber! Fias fest närmar sig med stormsteg, och jag kan knappt vänta. Det var länges sen jag festade nu, och det finns ingen fest som en födelsedagsfest. Brrrrrrrrr det kommer bli bra..! 

Idag träffade jag Fia, vi var ute och bockade av handlarlistan till imorgon, fixade lite praktiska ting och Fia fick göra sin debut på systemet. WOHO! Hon gjorde bra ifrån sig - runt 800 kronor eller så. Grattis.. (;
 
 
Nu borde jag egentligen packa och göra mig lite färdig för kvällens träning, ska väl åka om 15 minuter, så börjar bli lite brått.. Har möte direkt efter också, undrar lite vad som kommer att diskuteras denna gång.. ska bli intressant att höra! Efter träning flyttar jag in hos Fia, så ikväll blir det gos!! Ska hjälpa henne med alla förberedelser imorgon, sedan ska jag följa med henne till frissan, och efter det blir det väl att börja fixa sig själv inför partajet på kvällen. Jag är såå spänd..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0