Rumor has it..

Om det är något jag gillar så är det definitivt inte torsdagar. Dryg dag, trist och grå dag, lång dag och fyller endast en enda funktion; att göra förväntningarna på fredag och helgen ännu större. Det finns inget bra med torsdagar..eller jo förresten, orattvist av mig. Det enda bra med torsdagar är att de suger livslusten ur en som en dementor, så att när fredag kommer så blir allt som i en romantisk komedi. Alla är glada, alla är trevliga och alla är fast beslutna av att göra det bästa av helgen - för att väga upp för den dåliga torsdagen man haft. Bra torsdag, vi kanske behöver dig ändå!
 
 
Igår hände något intressant. Någon har mailat till lagets damansvarig för att fråga vad som pågår i laget, var denna person fått veta att något i laget är allvarligt fel kommer jag inte gå in på, men det verkar som att vi iallafall har blivit hörda någonstans. Om spelarna i lagets åsikter inte väger tillräckligt tungt så kanske ledningen är mer måna om lagets image. Detta kanske till och med kan vara starskottet för att vi ska få den förändring vi vill ha och förtjänar. (Just nu kanske det är dumt att uttala sig här, med tanke på att staben numera är varse om att orden snurrar i liknande kretsar, men så länge ni inte skvallrar om det så ska inte jag göra det heller..).
Tycker i vilket fall som helst inte det är något jag eller någon annan ska behöva vara tysta om. Är man frustrerad så måste man få ventilera sig och avreagera sig lite. Visst, jag håller med om att det å lagets vägnar inte ser bra ut, men å andra sidan är det väl inte mitt fel att det inte gör det, eller? Det är ju inte mitt fel att jag och mina medspelare är missnöjda, och jag hade ju inte sagt något som jag inte står för, har konkreta bevis på eller inte kommer bli uppbackad av andra för, eller hur? Så min åsikt är att vill man att de ska se bra ut, så ska det även se bra ut, inga undantag. Det går inte att släta över eller förfina för att det är bekvämt, då kommer allt vi byggt upp genom åren att rasa samman.. 
   Men men, vi får väl se vad de väljer att göra efter detta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0