Till alla er, en nygammal veteran

Till alla er som fortfarande tittar förbi då och då i jakt på ett nytt inlägg.
Nu är det här, exakt 10 månader och 5 dagar senare, och mycket har hänt där emellan; kärlek och hjärtekross, sett nya vänner komma och gamla försvunnit, vänskapskriser och försoning, första vändan på systemet, ny lägenhet, Rödlöga Summerburst Kroatien och Grekland, bytt Hawks mot Spiders, emotionella berg-och-dal-banor och lugnet efter stormen. Vilket år, en stor skål med glädje och sorg blandat med nytta och nöje, toppat med oroliga nätter och återtaget kontroll. Man hinner med mycket på ett år, och det är inte slut än heller! Dock har det trots allt varit ett bra år, inget snack om det.
   Jag funderar på att börja skriva igen, som ni kanske märker. Känner jag mig själv rätt så kommer det dock inte bli speciellt ofta, vad jag tror än så länge, men det blir iallafall något nytt på denna numera dammiga, avställda blogg. Så vi kan väl kalla det ett försök. Här med ställer jag på och dammar jag av bloggen. På försök. Vi får väl så hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0